søndag den 12. februar 2012

Topsy Tail fra Fashiongirl

Kære læsere.
Jeg har modtaget et produkt fra www.fashiongirl.dk som kaldes Topsy Tail. Jeg er rigtig glad for dette produkt, da alle mulige slags frisure kan laves med produktet. Hestehaler, knolde og fletninger er bl.a. noget du kan lave med produktet. Topsy Tail pifter frisuren totalt op, og du kommer til at se brand godt ud, og kan selv eksperimentere med en masse frisurer. Den er rigtig nem at bruge, og jeg vil anbefale den til alle jer piger, der har svært ved at sætte hår eller bare lige har brug for et ekstra pift i hestehalen. Produktet får fire stjerner fra mig, og kan købes her: http://www.fashiongirl.dk/shop/topsy-tail--pakke-228p.html

Jeg har selv prøvet at lave en hestehale lidt pænere med produktet, hvilket også ses på billedet nederst til højre. Det kræver ikke særlig meget, og jeg vil på et tidspunkt ligge guides ind til hvilke forskellige slags frisure du kan lave med Topsy Tail.

Jeg håber I får en god dag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar