søndag den 19. februar 2012

Falske øjenvipper på Paradise Hotel.

Kære læsere.
Jeg ved ikke om I også har lagt mærke til, at pigerne i Paradise Hotel, tager brug af falske øjenvipper, det er ikke alle pigerne, men Kanika, Pernille, Angelin og Nanett (som er røget ud). 

Jeg ved ikke med jer, men jeg synes ofte at det ser meget falskt ud på dem. Jeg kan godt se det fede i at have falske øjenvipper på, da man ikke behøver at tage mascara på og at ens øjne bliver mere fremhævet, men når jeg ser på pigerne i Paradise, synes jeg specielt at Angelin begår en kæmpe fejl, da hendes falske øjenvipper ikke passer til hendes øjne, de er simpelthen for store og flapper lidt ude i siden. Se f.eks. på billedet her af Angelin, og kig på hendes højre øje, ude i højre side, er de falske øjenvipper, for store til hende.

Jeg ved simpelthen ikke, hvorfor pigerne synes, at det er pænt, og jeg forstår ikke, hvorfor de ikke tager brug af nogle lidt mere naturlige falske øjenvipper, frem for nogle der er for store til dem, jeg synes at det ser meget overdrevet ud, måske er det pænt på lang afstand, men tæt på kan man tydeligt se deres fejl. 

Kanika er sådan en flot pige, og jeg synes, at når hendes falske øjenvipper bliver sat rigtigt på, er det super flot, men nogle gange flapper de også ude i siden, som Angelins, og de ser meget overdrevede ud, og er på ingen måde naturlige. 

I det hele taget synes jeg, at inden I kære læsere, begynder at bruge falske øjenvipper, så find nogle naturlige nogle, der passer til jeres øjne, de skal altså ikke sidde ude i siden og flappe, fordi de er lidt for store. Derudover find nogle der ikke ser så overdrevet ud, kunsten er at snyde folk, så de ikke tror dine øjenvipper er falske, men helt naturlige. Falske øjenvipper er super flotte, hvis de er naturlige i længden, og passer til størrelsen af dine øjne, så lad vær med bare at køb nogle uden at få vejledning til hvilke slags der passer bedst til dig.

Sidst men ikke mindst, vil jeg lige pointere, at det ikke er min mening, at nedgøre pigerne i Paradise Hotel, da jeg synes, at de er pæne piger, men jeg vil blot pointere fejlen ved falske øjenvipper, og råde jer andre til, at finde de rigtige falske øjenvipper, inden i bruger dem. Derudover vil jeg gerne høre jeres mening, om Paradises pigernes tendens til at bruge falske øjenvipper, er det Hot eller Not?







6 kommentarer:

  1. Fedt du tager emnet op. Synes ikke det er særligt flot og det fungerer da slet ikke på en badeferie. Jeg har tænkt over om det måske var reklame at de skulle have dem på. Fx at der var nogle der havde sponsoreret øjenvipper til alle pigerne, men ved det ikke. Det ligner bare ikke noget de er vandt til at bruge. Men enig, super flotte piger ellers..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ligeledes tænkt tanken om at øjenvipperne var sponsoreret til pigerne, da tendensen er meget stor i år, men det er jo ikke alle piger der har det på, så det er jeg lidt i tvivl om, ligeledes ser det ikke ud til at pigerne har de samme slags øjenvipper. Nej det ligner ikke noget de har så meget erfaring med, men ellers er det jo praktisk på en badeferie, bl.a. når de skal i vandet, så behøver de ikke tage mascara på, som flyder ud, hvor øjenvipperne jo bare sidder der :)

      Slet
  2. Jeg lagde også med det samme mærke til det på Kanika, men havde f.eks. ikke lagt mærke til det på Pernille, synes hun bærer dem pænest. Jeg er ikke så meget til falske øjenvipper, men tak for tipsene!

    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Pernille er helt klart den der bærer det pænest er helt enig, og det var da så lidt :)

      Slet
  3. Jeg har også lagt mærke til det. Især på Kanika har jeg virkelig undret mig over, om det virkelig var hendes egne øjenvipper. Ikke fordi at det ser naturligt ud (langt fra), men bare fordi hun ALDRIG har taget dem af. Tror at det lige netop på kanika ville være noget flottere til hende, hvis hun fandt nogle lidt mere naturlige. De øjenvipper hun har gang i er bare lidt for overdrevne til min smag. Men fedt at du tager emnet op, der har nemlig været stærk tendens til øjenvipper i år. :)

    SvarSlet
  4. tip: genda.dk - super vipper til god pris

    SvarSlet