mandag den 20. februar 2012

Dagens Outfit d. 20. Feb 2012

Kære læsere.
Dagens outfit er i dag en grøn skjorte fra H&M, sorte leggins og sko fra H&M. Tasken er fra Friis og Company, og er dejlig stor!
Jeg elsker skjorter, idet skjorter både kan være pæne og stilfulde, men også rigtig feminint at have på, da den fremhæver ens figur, især hvis den er tætsiddende. Skjorten her er købt i H&M, jeg ved ikke om de stadig har den, men mener jeg kun gav ca. 50 kr. for den, så det er billigt!

Dagens smykker er en margurit ring og et armbånd fra Glitter, på min anden hånd har jeg et almindeligt guld armbånd på, jeg kan ikke huske hvor jeg har købt det, men det kan bl.a. købes i H&M har jeg set.



Øreringene er købt i H&M til billige penge, 25 kr. ca. mener jeg, og jeg elsker dem, de er store og flotte, og passer til stort set ALT.

De brune sko er købt i H&M til kun 100 kr. Jeg mener faktisk, at de stadig har dem, så skynd jer, hvis I vil have dem.

Dagens Makeup ser således ud, jeg har valgt at lave Smokey-Eyes!

Så vil jeg bare ønske jer en skøn dag.




2 kommentarer:

  1. Hvor er du dog sød at skrive sådan en kommentar på min blog. Det gør mig glad :) Jeg er blevet fast læser af din blog nu. Den er fyldt med gode tips og tricks :)

    Jeg håber du vil blive fast læser af min blog.

    Lovefashionbyk.blogspot.com

    Knus Katrine

    SvarSlet
  2. Hej Katrine, jeg er blevet fast læser af din blog, glæder mig til at læse flere af dine indlæg om fashion :)

    Knus Birte

    SvarSlet