tirsdag den 7. februar 2012

Sådan skal stregen lægges!


Kære læsere. Tænker I nogle gange "Ej hvor langt skal jeg ligge min eyeliner ud? Skal jeg ligge den helt ind til øjenkrogen, eller skal jeg lade vær?". Det kan være svært at bedømme hvordan stregen skal lægges, da det måske klæder din veninde, men ikke dig, og derfor bliver du i tvivl. Jeg har samlet nogle tips, til hvordan stregen skal lægges alt efter om du har tætsiddende øjne, eller om du har øjne der sidder langt fra hinanden. 

Tætsiddende øjne: Hvis du har øjne der sidder tæt på hinanden, så lad vær med at lægge stregen helt ind til øjenkrogen, mål øjet, og placer stregen på de to første tredjedele. Hvis du kan lide stilen, kan du godt trække stregen lidt ud, da det vil virke som om, at dine øjne er lidt længere væk fra hinanden, end de i virkeligheden er. 

Øjne der sidder langt fra hinanden: Hvis du har øjne, der sidder lidt langt fra hinanden, så læs stregen helt ind til øjenkrogen, da den vil virke som om, at øjnene ligger tættere på hinanden. Det du skal være opmærksom på, det er at lade vær med at træk stregen for langt ud. Bliver den trukket for langt ud, virker det som om, at øjnene er meget længere fra hinanden end de i virkeligheden er.

Tykkelsen af eyelineren, må I eksperimentere med, da den vil passe perfekt til nogen og mindre perfekt til andre, prøv jer frem :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar