torsdag den 2. februar 2012

SKØNHEDSMYTER - SANDT ELLER FALSKT!


Kære læsere, jeg har ofte været i tvivl om hvilke myter omkring skønhed der er sandt eller falskt, og ud fra min søgen efter viden, har jeg taget følgende myter op:
  1. Jo mere du klipper dit hår, jo hurtigere vokser det FALSKT – håret holder sig pænere, og spidserne knækker ikke, men det vokser altså ikke hurtigere – drømmetænkning ;)
  2. Kunstige negle ødelægger dine rigtige negle FALSKT – det er en myte der ikke passer, det eneste du skal være opmærksom på, er at være forsigtig når du tager dine negle af, men limen ødelægger dem altså ikke.
  3. Du får mørkere og tykkere hår når du barberer digFALSKT –   håret kan godt virke tykkere og mørkere, fordi du barberer håret, der hvor det er tykkest, men det bliver altså ikke tykkere og mørkere af den grund.
  4. Mørk neglelak gør neglene guleSANDT – Jeg er meget overrasket over, at denne myte er sand, da jeg selv elsker mørk neglelak. MEN MEN MEN neglene suger farve til sig, så brug en underlak inden du putter mørk neglelak på, så dine negle ikke bliver gule!
  5. Chokolade giver bumser FALSKT – undersøgelser viser, at chokolade ingen påvirkning har på, om du får bumser, så spis løs :D
  6. Man må ikke plukke øjenbrynene over brynet – FALSKT – Det kan komme til at ødelægge brynets naturlige form, MEN nogle gange er det nødvendigt! Er du i tvivl så tag til en professionel der kan hjælpe dig :)  


 
Må I have en fantastisk dag.


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar