tirsdag den 21. februar 2012

Dagens Outfit 21-02-12

Kære læsere. Dagens Outfit er i dag en sort trøje/kjole, et brunt bælte og en sort taske, samt brune støvler, suppleret med smykker.

Armbåndet på min venstre hånd er købt i Glitter til næsten ingen penge. Halskæden er ligeledes blevet købt i Glitter til billige penge, og bæltet købte jeg for 5 år siden da jeg var i USA, men I kan sikkert finde et der ligner meget godt. Trøjen/kjolen kan jeg ikke huske hvor er købt, men det er faktisk bare en lidt stor trøje, som jeg så plejer at bruge sammen med et bælte, så det skaber et helt anderledes look.

Øreringene har jeg haft i lang tid, og mener enten de er købt i H&M eller Glitter. Den extension jeg har. er købt på Fashiongirl, håret er ret tyndt, men det koster kun 400 kr., så jeg mener, at det er prisen værd, men skriv gerne hvis I kender steder med bedre kvalitet til lige så lidt penge.

Støvlerne er fra Bianco og er dejlig bløde, de er rigtig dejlige at have på, mener, at jeg gav 300 kr. for dem, hvilket jeg ikke synes er så galt.




Det var så dagens outfit, må I alle have en fantastisk dag. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar