lørdag den 18. februar 2012

Dagens Outfit!

Kære læsere. I dag skulle jeg til fødselsdag ved min kusine, som blev 6 år, og valget faldt på denne sommerkjole som er købt på Kreta til kun 4 euro, så hvis nogle af jer overvejer at tage til Kreta for at shoppe billigt tøj, jamen så kan jeg klart anbefale stedet, min kæreste og jeg boede på hotel Panorama i Chania, og vil klart anbefale hotellet: God service, fantastisk udsigt, to pools og det er bare livet jo. Nå men til emnet: Til sådanne slags kjoler, synes jeg at mere opsat hår end langt, løst og slasket, passer meget bedre, derfor valgte jeg at lave krøller til looket. Med krøller, mener jeg ikke sådan nogle små nogle, men mere aller lidt store krøller, som er lidt mere end bare naturligt fald, f.eks. som på billedet til venstre.


Må I alle have en god dag. 

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar