fredag den 10. februar 2012

Produkter fra Fashiongirl

Kære læsere. I dag har jeg været så heldig, at modtage produkter fra www.fashiongirl.dk, som jeg har lovet at anmelde. Anmeldelsen vil komme ind senere, men jeg synes lige, at I skal se hvilke produkter det drejer sig om.


Som I kan se er det noget til håret, disse produkter er geniale og nemme til at få sat en perfekt frisure med.


Produktet til højre hedder Magic Hair Bun, og er et genialt produkt, til at sætte en perfekt knold. Jeg vil på et tidspunkt ligge en guide ind til hvordan du sætter en pæn knold med Magic Hair Bun. 


Produktet til venstre hedder Topsy Tail, hvor du kan lave alle mulige slags frisure, du kan både lave fletninger, hestehaler, knolde osv. Desuden pifter denne her fantastiske sag frisuren totalt op, og den er nem at bruge. Jeg vil senere ligge en guide ind til hvilke basale frisure man kan lave med den. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar