lørdag den 18. februar 2012

Dagens Neglelak

Kære læsere. Sådan ser min neglelak ud i dag, og jeg håber, at I vil blive inspireret af looket.


Jeg har brugt tre slags neglelakker, eller faktisk fire. Jeg har brugt en gennemsigtet neglelak til at putte på neglene først, da det sorte neglelak, kan medvirke til at gøre dine negle mørke, hvis du ikke bruger underlak, så husk det. Derudover har jeg benyttet mig af den fantastiske opfindelse: TAPE, til at lave den lige skrå streg, hvor jeg først puttede sort på. Da det sorte var tørt, brugte jeg igen en gennemsigtig neglelak, med et lyserødt skær, og puttede over hele neglen. Derefter lod jeg det tørre, og puttede lidt glimmer pletter på lillefingeren og pegefingeren hvis I kan se det.


Alle neglelakkerne er købt i Matas, og de er rigtig gode :D
Må I alle have en god weekend.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar