mandag den 6. februar 2012

Makeup til små øjne



Kære læsere. De fleste piger, ønsker nogle store flotte øjne. Er du en af de piger, der er så træt af dine små øjne, så har jeg et par tricks så de virker meget større.

Lyse farver gør underværker, og hvis du elsker øjenskygge, så læg en lys skygge langs øjenkrogen og en hvid på den våde kant under øjet, du vil straks se hvordan dine øjne åbner sig.

Smokey eyes gør øjnene mindre, så har du små øjne, vil jeg ikke anbefale dig, at satse på det, hvis du virkelig gerne vil have det, så brug lyse farver, frem for helt mørke. Lyse farver åbner øjnene op.

Elsker du mørk eyeliner, så brug den KUN over øjenlåget, eller brug en brun i stedet, da øjnene ikke vil så knap så små ud.

Jeg håber, at mine råd kunne bruges. 






3 kommentarer:

  1. Woow, jeg havde aldrig troet at lysere farver ville åbne mine øjne så meget op.
    Mange tak for de gode råd :)
    /Sofie

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet