søndag den 12. februar 2012

Guide: Knold med Magic Hair Bun

Kære læsere. 


Jeg har lavet en guide til hvordan I laver en knold med Magic Hair Bun, som er intet mindre end et fantastisk produkt. Magic Hair Bun hjælper dig med at lave en flot knold, på en nem og hurtig måde. Nedenfor ses en guide med hvordan knolden laves, og jeg håber I vil tage brug af guiden og komme med noget feedback.




1. Tag dit hår igennem din
Magic Hair Bun. Har du svært ved at få hele dit hår med, så start med at lav en hestehale, hvor du nemmere kan putte håret igennem din Magic Hair Bun, fordi håret er samlet. 



2. Herefter ruller du håret op med din Magic Hair Bun, Ligesom jeg gør på billedet til højre, det er lidt svært at se men du skal bare rulle den op indtil du ikke kan mere, og du skal ikke nødvendigvis holde den skæv, det var bare fordi, at jeg skulle tage billedet, men hvis du vil have din knold hænger skævt, kan du jo fint gøre det. 



3. Til sidst samler du krogene på din Magic Hair Bun, jeg vil anbefale, at du samler dem nederst frem for øverst, også vil du få en knold. 


Det gode ved en knold er, at du kan sætte den hvor på hovedet du vil, og du kan vælge om looket skal være afslappet eller lidt mere stramt, alt efter hvad du er til. 

Hvis I vil vide mere om Magic Hair Bun, vil jeg anbefale jer, at læse indlægget Magic Hair Bun er magisk! som ligger her på min blog, her skriver jeg også om hvor Magic Hair Bun kan købes til billige penge.


Jeg håber, at I får succes med jeres knold, og I er selvfølgelig velkomne til at skrive hvis I har spørgsmål eller lign. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar