søndag den 12. februar 2012

Magic Hair Bun er magisk!

Kære læsere. 
Jeg har været så heldig at modtage en Magic Hair Bun fra www.fashiongirl.dk 


Selvom det ikke ser ud af meget, kan dette produkt udrette mirakler til en perfekt hårdag! På en nem og hurtig måde, kan du lave en perfekt knold! I starten syntes jeg, at det var lidt svært at lave, men efter et par gange gik det som en leg. Jeg er meget tilfreds med produktet, og vil anbefale det til alle jer, der har svært ved at lave en knold, fordi Magic Hair Bun laver den simpelthen for dig, uden du skal gøre så meget! Når du har lavet knolden, sidder den der bare, dvs. den holder super godt, selvom man ikke lige umiddelbart skulle tro det, så prøv den, den kan købes her: http://www.fashiongirl.dk/shop/magic-hair-bun-366p.html




    På billedet ses mit forsøg på at lave en knold med Magic Hair Bun, jeg eksperimenterede meget, fordi du kan selv bestemme hvor meget hår du vil placere i den ene side, og derfra kan du skabe lige det look du vil have, hvilket jeg synes er pænt fantastisk.






    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar