tirsdag den 31. januar 2012

SÅDAN HOLDER LÆBESTIFTEN LÆNGERE


Hvem vil ikke have en mund der er lige til at kysse? Det vil de fleste vil jeg mene, derfor mener jeg, at det er vigtigt at fremhæve sine læber, både i de forskellige hverdagssituationer, men også til vigtige begivenheder. De fleste kvinder har ofte en lipgloss, en læbepomade eller en læbestift på sig. Lipgloss er dog blevet mere populært, på trods af at læbestiften faktisk holder meget længere end lipglossen! 

Det gode ved læbestifter er at nogle af dem også plejer dine læber, da de indeholder nogle ingredienser som er gode for vores læber. 

MEN MEN MEN.. Ikke altid holder læbestiften, og det kan være rigtig træls, så nu har jeg samlet nogle råd jeg vil dele med jer kære læsere. 



Sådan holder læbestiften længere

  1. Start med at fugt dine læber med en god læbepomade eller lipgloss
  2.   Benyt dig af en lipliner og tegn dine læber op. Det fantastiske ved en lipliner er, at den sørger for at farven ikke løber ud, og derfor vil læbestiften holde længere. Vær opmærksom på, at liplineren gerne skal passe til dine læbers farve.
  3. Tag læsestift på.
  4. Tryk dernæst dine læber mod et stykke papir.
  5.  Put en lille smule pudder på læberne
  6.  Tag igen dit andet lag læbestift på.


    1. Og vupti dine læber vil holde meget længere. Kunne du godt tænke dig skinnende læber? Så tag noget lipgloss ovenpå læbestiften og så er du kysseklar!



    Må jeres læber holde hele dagen og natten :*





     

    1 kommentar:

    1. super fin blog du har :)
      Jeg følger interesseret med!
      Du er velkommen til at tjekke min: http://laura-dehlb.blogspot.com/

      SvarSlet