fredag den 20. januar 2012

Smokey Eyes

Vil du gerne have smokey eyes, men har svært ved at lave det? Så har jeg lige guiden for dig.


1. Tag en hvid øjenskygge og læg den på hele øjenlåget op til dine øjenbryn. 






2. Du vælger herefter hvilke farver du vil bruge. 














3. Du tager den mørke farve og fordeler den på globelinjen. Det er den buede linje hvor dit øje slutter og kraniet starter. Tag lidt på af gangen, hvis du ikke vil have det for overdrevet :). 








4. Tag den midterste farve imellem den mørke og lyse farve, så det bliver mere naturligt.




5. Ton ud i den mørke farve, der hvor den møder den lyse farve, så får du en smokey effekt ;)






6. Læg herefter eyeliner over øjet, og lidt under, hvis du er til det ;)








7. Afslut med Mascara






& Vupti, så har du fået smokey eyes!





Hvis du gerne vil have det mere overdrevet, kan du også bruge farven sort som din inderste farve, men jeg lavede det inden jeg skulle i skole, og sådanne smokey eyes ville ikke lige passe til lejligheden. Jeg håber I kunne bruge mine råd. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar