onsdag den 18. januar 2012

Smilet - En kvindes smukkeste make-up!

Vores smil!.

Når jeg er i byen ser jeg ofte piger som ser så stifte ud i deres ansigt, og jeg tænker "Hvorfor være så koldt og sur?". Når jeg vender mig om og ser piger der smiler og har det sjovt, ser jeg meget mere livsglæde, og min erfaring er ligeledes at så vil drengene hellere snakke med dem. Hvem gider score en pige, som ser sur og kold ud?

Smilet er noget vi alle har, som ingen kan tage fra os. Smilet er vores. Det er ikke noget vi lægger på, ligesom make-up, det er noget vi har, og det er noget som mange ikke tager brug af. Jeg vil opfordrer jer alle til at smile igennem hverdagen, og have det sjovt, fordi smilet er vores smukkeste make-up, det viser at vi er glade mennesker. Det indikerer overfor resten af verden at vi er venner, og ikke fjender.


Smil - det er din smukkeste make-up!


2 kommentarer:

  1. Det har du bare helt ret i.

    God og flot blog du har dig.

    God dag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Må du ligeledes have en fantastisk dag :)

    SvarSlet