mandag den 30. januar 2012

Er Du Til Højtaljede Nederdele?


Jeg elsker højtaljede nederdele. Man kan både finde et meget stramt, men samtidig feminint look, og et lidt mere løst look og samtidig fremhæve sine former. 


Ofte er et af de store dilemmaer hvilke overdele man skal have på til en højtaljet nederdel? Skal det være en stram overdel? Skal den være løs? Skal den være farvet eller skal den ikke? 

Det kan være svært, at finde en overdel til en højtaljet nederdel, men efter min mening, synes jeg, at overdelen skal være lidt pang i farven f.eks. blå, lilla, gul, grøn eller lyserød. Mønstrede overdele kan se rigtig godt ud og du vil fremstå som frisk og energisk. Et lidt mere neutralt look kan også skabes via. en neutral overdel såsom hvid eller grå. 

Jeg synes, at det ser rigtig godt ud, hvis overdelen poser lidt ud, da det vil skabe et lidt mere løst look. Skjorter, T-Shirts, toppe kan bl.a. bruges som overdel, men det er vigtigt at prøve sig frem, da ikke alle slags typer overdele passer til alle kropsformer. 

Det er vigtigt, at du tænker på hvordan du selv vil fremstå? Vil du ikke se så damet ud, så vælg ikke højhælede sko, da man med en højtaljet nederdel let kommer til at se mere damet ud, især hvis du supplerer det med højhælede sko. 

Jeg synes ikke, at leggins klæder højtaljede nederdel i de fleste tilfælde, mit råd er at vælge strømpebukser i stedet. 


Min overdel og nederdel er købt i Vera Moda, det var rest salg og har købt det samlet til ca. 100 kr., så det behøver ikke være dyrt tøj, jeg kan garantere at I godt kan finde noget, til billige penge, hvor I samtidig vil se 
blændende godt ud :). Vera Modas hjemmeside ses her: http://www.veromoda.com/dk

Må I alle have en fantastisk dag.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar