søndag den 29. januar 2012

SLIP AF MED MØRKE RANDER UNDER ØJNENE


Kender du det at folk siger ”Ej hvor ser du dog træt ud”, selvom du slet ikke er træt? Det skyldes garanteret dine mørke rander under øjnene. Jeg har samlet nogle tips til hvordan du bedst muligt slipper af med dem. 
  1.  Få sovet mindst 8 timer om natten: Dette vil resultere i, at dit ansigt ser friskere ud, da hvis du ikke har sovet nok, vil huden blive blegere og de mørke rander under dine øjne vil træde kraftigt frem.
  2.  Læg kosten om: Spis sundt.
  3.  Motion er godt og motion er sundt – rør dig mindst 30 min. om dagen.
  4. Drik vand! Meget vand - gerne 2 liter hver dag.
  5. Hvis du er ryger: så er cigaretterne muligvis en del af årsagen til dine mørke rander.
  6. Spis mindre salt.
  7. Dæk dem: En concealer er vejen frem – dæk de mørke rander med en concealer, der er lysere end din egen hudfarve.
  8.   Køl øjnene ned: put agurke skiver eller andet koldt på øjenlågene. Det får ikke dine rander helt væk, men det gør dig friskere at se på.
  9. Få fat i en god øjencreme
     
     Håber mine råd kunne bruges
     


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode råd(:
    Jeg vil da afprøve nogle af dem.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Dyreglad-pige. Jeg har lige tjekket din blog. Fantastisk læsning, og god ide med give aways :)

    SvarSlet