mandag den 23. januar 2012

Lav Din Egen Valk/Bun Shaper

Jeg har skrevet et indlæg omkring hvordan man får den perfekte knold, som kræver en valk også kaldt Bun Shaper. Jeg har dog selv lavet min, og her kommer der en vejledning til hvordan du også kan lave din egen valk helt gratis, så du kan få den perfekte knold :). 


Først skal du have fat i en sok. Hvis du har lyst hår, vil jeg anbefale en hvid sok, har du mørkt hår, vil jeg anbefale en mørk sok, så den supplerer din hårfarve.

1. Klip sokkens fod af.  

    2. Rul sokken så den bliver til en cirkel.

    3. Find nogle strømpebukser, gerne nogenlunde samme farve som dit hår :) 

   4. Klip strømebuksernes fod af, og klip derefter noget af toppen, så den ikke er så lang. :) 


   5. Rul strømpebukserne ud over sokken. 




   Når du har gjort dette er du færdig med din valk, og du kan lave den perfekte knold. Er du i tvivl om hvordan du gør det, så tjek indlægget "Den perfekte Knold" :)

  Må I have en fantastisk dag.

 







2 kommentarer:

  1. Tak for tippet Birte.. Har lige lavet en nice knold :D

    Du er sej.. :)

    SvarSlet
  2. Fantastisk Nadine, håber den er blevet flot :D

    SvarSlet