søndag den 29. januar 2012

13 Hårtips

Kunne du godt tænke dig en fantastisk hårdag, så læs mine 13 hårtips



  1. Vask dit hår hver anden dag, eller hver tredje – så bliver det ikke så fedtet som hvis du vasker det hver dag.
  2. Har du søde krøller i dit hår, så lad vær med at rede det, fordi så reder du dine fine krøller ud.
  3.  Har du skæl? Så tal med din frisør om det, hun kan sikkert give dig en masse tips
  4. Hvis du ikke vil slide dit hår, så lad vær med at føntørre, krølle og glatte det for tit.
  5. Brug en hårkur en gang imellem, den gør underværker, gerne en gang om ugen.
  6. Spiser du sundt, bliver dit hår sundt – husk desuden vitaminpiller.
  7. Hvis du har vådt hår, så lad vær med at sæt dit hår op, dit hår bliver slidt og knækker lettere af det
  8. Varier dine hårfrisurer, så det ikke bliver den samme frisure hver eneste dag
  9. Hårpynt gør underværker, og kan fås til billige priser i f.eks. H&M 
  10. Håret bliver fedtet jo mere du piller ved det.
  11. Touper dit hår, og det vil få mere fylde.
  12. Vask din hårbørste en gang mellem med hårshampoo.
  13.  Brug kun balsam i hårspidserne. 


Håber I vil tage brug af mine tips, og at I vil få en fantastisk hårdag.

5 kommentarer:

  1. Jamen, man kan da ikke lade være med og rede sit hår bare fordi man har krøller, i hvert fald ikke hvis man har hår som mit, det er en stor filt når jeg kommer ud af badet, det kræver en stor potion balsam, faktisk helst hårkur. og efterfølgende balsamspray når jeg kommer ud for at komme det til livs. Og kommer jeg kun balsam i spidserne kan jeg da slet ikke rede det ud. Det bliver bedre nrå jeg lige er blevet klippet, men et er mange år siden det har været helt godt. :( Jeg har shampoo og hårkur fra frisøren.

    SvarSlet
  2. Det kommer selvfølgelig an på hvor krøllet og 'kruset' det er. Jeg bruger selv ofte hårkur, da jeg har haft permanente krøller og det derfra godt kan filtre sammen, så jeg kender det udmærket godt. Hvis det er mange år siden du er blevet klippet, så skynd dig til frisøren, de kan gøre meget. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev klippe i oktober så det er ikke flere år siden, men det trænger nok efter hånden :P

      Slet
  3. Jeg har haft det samme problem som dig Bilgaardkreative. Jeg reder bare mit hår inde i badet, med en smule balsam på børsten. Det virker ufattelig godt! :-)

    SvarSlet