lørdag den 6. oktober 2012

USB stik fra www.mysecuritycenter.com

Kære læsere. Så har jeg modtaget et usb stik fra www.mysecuritycenter.com, og jeg kan godt sige jer, at det er et usb stik, der rykker!

Først og fremmest kunne man vælge farve, og om man ville have det i nøgle form eller som dankort form, og jeg valgte denne form, da jeg så kan putte den i mine nøgler, og altid have den med mig, super fedt!

Sammen med produktet, fik jeg et brev, hvor der stod hvordan man aktiverede det, hvilket jeg synes er super fedt, så man ikke føler sig helt lost, som jeg jo en gang imellem gør, når der ikke er noget vejledning ;).

Ikke nok med, at man kan ligge ting over på USB stikket, så kan man altså også få et tjek til ens pc, pc scan, og gratis software til en værdi af 400 kr., det er jo rent luksus!

UBS stikket er rigtig fint, og man kan installere en kode, så alle ikke kan komme ind til ens private filer, hvis den nu bliver væk. Der hører derudover også så mange andre ting med, og jeg vil klart anbefale UBS-stikket. Det værste var dog leveringstiden, som tog lidt over en måned, men ellers er produktet helt fint :)






2 kommentarer: