lørdag den 27. oktober 2012

Hygge aften :)

Kære læsere.


Kender i det med, at det hele bliver lidt for hverdags agtigt? Især når man bor sammen med ens kæreste? Der går alt for meget hverdag i den og man glemmer lidt, at vise, at man elsker hinanden :).

I går besluttede jeg mig, for at være en rigtig god og romantisk kæreste. Jeg havde tændt lys i hele lejligheden, og købt en kurv til ham med en lille pakke body lotion, og bodyshower, samt en deodorant og nogle hjerte skumfiduser. På bordet havde jeg anrettet nogle drinks og nogle nødder.


Derudover havde jeg planlagt at lave mad. Til forret: Rejecocktail. Til hovedret: Oksemedaljon med kartofler, whiskysovs og grøntsager. Til dessert: Is med bær. Det gik i god jord hos kæresten, heldigvis :).




En aften der var lidt anderledes end alle andre, skønt!P.s jeg var også så heldig, at jeg fik blomster :D <3. God weekend til jer alle.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar