torsdag den 11. april 2013

Fransk Manicure med gele negle


Kære læsere



Jeg var så heldig, at jeg i fødselsdagsgave, fik et luksus gele neglestartsæt, og det er blevet prøvet af. Det fantastiske ved gele negle, er at de holder i så lang tid. Det første jeg har prøvet er en fransk manicure, hvis nogle er interesseret, så læs guiden nedenfor. 











  1. Tryk neglebåndet ned. 





2. Læg et tyndt lag gele (Haft-Gel) på hele neglen
















3. Læg derefter et andet tyndt lag gele, dette kan være en rosa farve, jeg brugte Aufbau-Gel Rosa.


















4.  Så er det under UV-lampen i 2 min. P.s lad vær med at rør ved neglene, da geleen er fedtet ;)

















5. Nu kommer det 'svære'. Læg den hvide gele på spidsen af neglen (Jeg har brugt French Gel ultra white), og pres den i facon, så du laver smilelinjen. 




I starten er det måske lidt nemmere at lave den lige. Når du har gjort det ved en finger, putter du den i UV-lampen i 20 sekunder. Derefter går du videre til den næste, og sådan fortsætter det.

6.  Når du er færdig med alle fingrene, putter du dem i UV-lampen i 2 min.


7. Derefter ligger du det 3. lag gele, som er det sidste! Jeg brugte versiegler-gel klar. Derefter skal du en tur i UV-lampen igen, i 2 min. 

VUPTI fine negle ;)

HUSK derefter at tør det fedtede lag på dine negle af med en cleaner. 

Håber mine tips kunne bruges. God dag til alle.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar