søndag den 11. marts 2012

Opskrift Hindbær smoothie

Kære læsere. Jeg er blevet helt vild med smoothies, og her er opskriften på en fantastisk hindbær smoothie :)

Opskrift:
1/2 liter kærnemælk
200-300 g hindbær
1 tsk vaniljesukker
2 tsk sukker

Vær opmærksom på at hindbær godt kan være lidt surt, så tilsæt sukker efter hvor sødt du gerne vil have det. Derudover er det en god ide at eksperimentere lidt, vi prøvede f.eks. at putte nutella i, og det smager helt vildt godt! Så prøv jer frem, men den basale opskrift, står ovenfor :)



2 kommentarer:

  1. lækker smoothie, den må jeg helt sikkert prøve. Garanteret også rigtig lækker her til sommer. Håber du vil kigge forbi min blog :) http://annesofiemercedes.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har aldrig prøvet med kærnemælk før. Det vil jeg prøve næste gang! ;-)

    SvarSlet